Jag har tappat det helt

Jag är tillbaka i träsket. I en veckas tid har jag tryckt i mig kohydrader och socker och min kropp är nu ett vrak. Igår nådde jag kulmen, då jag mådde så illa, hade ont i magen och är uppsväld till tusen. Idag är första dagen ingen för mig. Första dagen jag ska bryta denna onda vana. Magsmärtan av att ha tryck i mig fruktkola och att vågen visar +3 kilo på en vecka har fått mig att vakna upp igen. Fy fan, varför utsätter jag mig för dessa självdestruktiva beteende? Det är som att det inte får gå bra. Jag slappnade a när det gick för bra och en vecka tog det att förstöra det som tar flera månder att bygga upp. 
 
Så idag börjar jag om, ska rensa ut allt skit ur kroppen. Fajtas med sockermonstret och vinna. Jag ska tillbaka på banan igen och idag är min fösta dag. 
 
Så idag ska jag ordna de bästa förutsättningarna för mig. Laga mat och förbereda mig för veckan. 
 
Vardag med LCHF | |
Upp